PREKIŲ PIRKIMO-PARDAVIMO TAISYKLĖS

  • PREKIŲ PIRKIMO-PARDAVIMO TAISYKLĖS
    I. Sąvokos
    1. Duomenų valdytojas ir svetainės www.malinashop.lt operatorius (toliau – Duomenų valdytojas) yra MB „MalinaShop“, įmonės kodas 306426216, PVM mokėtojo kodas LT100016871313, buveinės adresas Perkūnkiemio g. 19, LT-12120 Vilnius , Lietuvos Respublika, elektroninio pašto adresas – info@malinashop.lt.
    2. Pirkėjas – veiksnus fizinis arba juridinis asmuo, įsigijęs prekių interneto parduotuvėje https://malinashop.lt
    3. Šalys – Pirkėjas ir Pardavėjas kartu.
    4. MalinaShop– internetinė parduotuvė, esanti adresu www.malinashop.lt
    5. Asmens duomenys – bet kokia informacija, susijusi su fiziniu asmeniu – duomenų subjektu, kurio tapatybė yra žinoma arba gali būti tiesiogiai ar netiesiogiai nustatyta.
    6. Grąžinimo forma – nustatyto pavyzdžio forma, kurią užpildžius galima pasinaudoti prekių atsisakymo teise.
    7. Prekė – visa tai, kuo prekiaujama elektroninėje parduotuvėje malinashop.lt: kosmetikos ir parfumerijos priemonės, aksesuarai, avalynė, drabužiais, namų dekoravimo produktai bei dovanų kuponai.
    8. Prekių pirkimo-pardavimo taisyklės (toliau – Taisyklės) reglamentuoja Pirkėjo ir Pardavėjo teises, įsipareigojimus, prekių kainas, apmokėjimo tvarką, terminus, pristatymą, prekių kokybės garantiją, prekių grąžinimą ir keitimą, atsakomybes.
    9. Privatumo politika – Pardavėjo patvirtintas dokumentas, kuriame numatytos pagrindinės asmens duomenų rinkimo, kaupimo, tvarkymo ir laikymo taisyklės, naudojantis shopbysiegel.com.
    II. Bendrosios nuostatos
    10. Šios prekių pirkimo-pardavimo taisyklės, jas patvirtinus pirkėjui (susipažinus su taisyklėmis bei pažymėjus varnelę prie teiginio „Aš perskaičiau ir sutinku su puslapio sąlygomis ir taisyklėmis“), yra privalomas teisinis dokumentas, nustatantis pirkėjo ir pardavėjo teises bei pareigas, prekių įsigijimo bei apmokėjimo sąlygas, prekių pristatymo ir grąžinimo tvarką, šalių atsakomybę bei kitas su prekių pirkimu-pardavimu internetinėje parduotuvėje susijusias nuostatas.
    11. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu keisti, taisyti ar papildyti taisykles, atsižvelgdamas į teisės aktų nustatytus reikalavimus.
    12. Pirkėjas, patvirtindamas taisykles, patvirtina, kad jis turi teisę pirkti prekes malinashop.lt internetinėje parduotuvėje.
    13. Pirkėjas privalo susipažinti su Pardavėjo patvirtinta privatumo politika. Sutikimą arba nesutikimą su konkrečiais pirkėjo asmens duomenų naudojimo būdais pirkėjas išreiškia privatumo politikoje numatyta tvarka.
    14. Jei pardavėjui numatyta teisė ar pareiga pateikti dokumentus ar informaciją pirkėjui elektroniniu paštu, už veikiančio ir pirkėjui priklausančio elektroninio pašto adreso pateikimą atsako pats pirkėjas.
    15. Taisyklės gali būti keičiamos dėl teisinio reglamentavimo pasikeitimų. Rekomenduojama prieš kiekvieną užsakymą peržiūrėti taisykles, kad pirkėjas būtų įsitikinęs, kokiomis sąlygomis daromas užsakymas.
    III. Privatumo politika
    MB „MalinaShop“, vykdydama elektroninę prekybą, vadovaujasi Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymu, bendruoju duomenų apsaugos reglamentu (ES) 2016/679 ir kitais teisės aktais, nustatančiais asmens duomenų tvarkymą, laikymąsi ir įgyvendinimą.
    16.Privatumo politika yra taisyklių sudėtinė dalis.
    IV. Prekės
    17. Internetinėje parduotuvėje pateikiami prekių atvaizdai yra iliustracinio pobūdžio. Pardavėjas deda visas pastangas, kad prekių spalvos būtų atvaizduotos kuo tiksliau, tačiau negali garantuoti, kad pirkėjo įrenginio ekranas tiksliai atspindės prekių spalvas.
    18. Prekių įpakavimas gali skirtis nuo to, kuris pateikiamas internetinėje parduotuvėje.
    19. Visos prekės, pateikiamos internetinėje parduotuvėje, yra prieinamos pirkėjui. Jei užsakytos prekės nebelieka, pirkėjas nedelsiant informuojamas elektroniniu paštu ar kitomis priemonėmis (skambučiu ir/arba SMS žinute), ir tokios prekės užsakymo vykdymas nutraukiamas.
    20.Sutartis tarp pirkėjo ir pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai pirkėjas, išsirinkęs prekę (-es) ir suformavęs prekių krepšelį, paspaudžia nuorodą „Užsakyti“ ir kai pardavėjas patvirtina užsakymą.
    21. Kiekviena tarp pirkėjo ir pardavėjo sudaryta pirkimo-pardavimo sutartis yra registruojama ir saugoma internetinės parduotuvės duomenų bazėje.
    V. Pirkėjo teisės
    22. Pirkėjas turi teisę susipažinti su savo asmens duomenimis ir reikalauti ištaisyti neteisingus, neišsamius, netikslius duomenis, parašydamas el. laišką info@malinashop.lt. Pardavėjas privalo nedelsdamas įgyvendinti pirkėjo prašymą (per 1-2 darbo dienas).
    23. Pirkėjas gali atsisakyti prekių pirkimo-pardavimo sutarties, jei prekė nebuvo sugadinta arba iš esmės nepasikeitė jos išvaizda, taip pat ji nebuvo naudojama ir liko originalioje pakuotėje.
    24. Pirkėjas, įsigijęs netinkamos kokybės prekę, turi teisę reikalauti, kad pardavėjas užtikrintų tinkamą prekės kokybę, proporcingai sumažintų prekės kainą arba nutrauktų pirkimo-pardavimo sutartį.
    25. Pardavėjas atsako už prekių kokybės neatitikimą pristatymo momentu.
    VI. Pirkėjo įsipareigojimai
    26. Pirkėjas privalo sumokėti už prekes ir priimti jas taisyklėse nustatyta tvarka.
    27. Pirkėjas privalo nedelsdamas informuoti pardavėją apie pasikeitusius duomenis.
    28. Pirkėjas įsipareigoja laikytis taisyklių ir nepažeisti Lietuvos Respublikos teisės aktų.
    VII. Pardavėjo teisės
    29. Pardavėjas turi teisę nustatyti minimalų prekių krepšelio dydį, kurį pasiekus bus vykdomas pirkėjo užsakymas.
    30. Pardavėjas turi teisę apriboti ar sustabdyti pirkėjo galimybę naudotis internetine parduotuve arba panaikinti registraciją, jei pirkėjas pažeidžia įsipareigojimus.
    31. Pardavėjas gali laikinai arba visam laikui nutraukti internetinės parduotuvės veiklą, apie tai nepranešdamas pirkėjui.
    32. Pardavėjas gali anuliuoti užsakymą, jei pirkėjas nesumoka už prekes.
    33. Pardavėjas gali vykdyti rinkodaros akcijas ir informuoti apie jas pirkėjus, tačiau turi teisę keisti akcijų sąlygas arba jas nutraukti.
    34. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti prekes per 30 dienų nuo sutarties sudarymo.
    VIII. Pardavėjo įsipareigojimai
    35. Pardavėjas įsipareigoja sudaryti galimybę naudotis internetinės parduotuvės paslaugomis.
    36. Pardavėjas įsipareigoja gerbti pirkėjo privatumo teisę ir tvarkyti jo duomenis teisės aktų nustatyta tvarka.
    37. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti užsakytas prekes nurodytu adresu.
    38. Jei negalima pristatyti užsakytos prekės, pardavėjas įsipareigoja pasiūlyti analogišką prekę arba grąžinti pinigus per 7-10 darbo dienų.
    39. Pirkėjui grąžinant prekes, pardavėjas įsipareigoja grąžinti pinigus per 7-10 darbo dienų.
    IX. Prekių kainos, apmokėjimo tvarka ir terminai
    40. Prekių kainos internetinėje parduotuvėje nurodomos eurais su PVM.
    41. Pirkėjas gali atsiskaityti už prekes naudodamasis elektronine bankininkyste, atlikdamas bankinį pavedimą arba MalinaShop dovanų kuponu.
    42.Pirkėjas, atsiskaitydamas bankiniu pavedimu, įsipareigoja už prekes atsiskaityti nedelsdamas.
    43. PVM sąskaitose faktūrose pateikiamos pasirinktos prekės, jų kiekis, nuolaidos, galutinė kaina su visais mokesčiais.
    X. Prekių pristatymas
    44. Pirkėjas gali pasirinkti prekių pristatymo būdą: pasinaudoti pardavėjo teikiama pristatymo paslauga.
    XI. Prekių pristatymas Pirkėjo nurodytu adresu
    45. Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs pristatymo paslaugą, įsipareigoja nurodyti tikslią pristatymo vietą.
    46. Pirkėjas įsipareigoja priimti prekes pats arba užtikrinti, kad prekes priims kitas nurodytas asmuo.
    47. Prekes pristato pardavėjas arba jo įgaliotas atstovas.
    48. Pristatymo kaina priklauso nuo pasirinkto pristatymo būdo. Muito, importo ar kiti mokesčiai gavėjo šalyje nėra įskaičiuoti.
    49 Pardavėjas turi teisę keisti pristatymo mokestį ir nemokamo pristatymo sumą. Galiojantys įkainiai nurodomi užsakymo formavimo lange.
    50. Užsakytas prekes būtina atsiimti per 21 darbo dieną nuo pranešimo apie užsakymo paruošimą.
    51. Prekes gali atsiimti tik užsakymą pateikęs asmuo arba nurodytas atstovas.
    52. Pardavėjas pateikia prekes pagal aprašymuose nurodytus terminus, bet ne vėliau kaip per 30 dienų nuo sutarties sudarymo.
    53. Pardavėjas neatsako už prekių savybių pokyčius dėl nepriklausančių aplinkybių.
    54. Prekių pristatymo metu pirkėjas privalo patikrinti prekių būklę ir pasirašyti priėmimo dokumentą. Jei siunta pažeista, tai turi būti pažymėta dokumente.
    XII. Prekių grąžinimas ir keitimas
    55. Prekės grąžinamos pagal Civilinio kodekso 6.228(10) ir 6.228(11) straipsniuose nustatytą tvarką.
    56. Pirkėjas turi teisę per 14 dienų grąžinti prekes, informavęs pardavėją raštu ir užpildęs grąžinimo formą.
    57. Pardavėjas gali atsisakyti priimti prekes, jei jos buvo išpakuotos ir negali būti grąžintos dėl higienos priežasčių.
    58. Pirkėjas privalo užtikrinti, kad grąžinamos prekės būtų originalioje pakuotėje ir nepažeistos.
    59. Grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas.
    60. Pinigai už grąžintas prekes pervedami tik į mokėtojo banko sąskaitą.
    XIII. Atsakomybė
    61. Pirkėjas atsako už pateikiamų asmens duomenų teisingumą. Pardavėjas neatsako už padarinius dėl neteisingų duomenų.
    62. Pirkėjas atsako už veiksmus, atliktus naudojantis internetine parduotuve.
    63. Užsiregistravęs pirkėjas atsako už savo prisijungimo duomenų saugumą.
    64. Pardavėjas neatsako už nuostolius, jei pirkėjas nesusipažino su taisyklėmis.
    65. Pardavėjas neatsako už kitų svetainių turinį, į kurį gali būti nuorodų.
    XIV. Apsikeitimas informacija
    66. Pardavėjas visus pranešimus siunčia pirkėjo pateiktu elektroninio pašto adresu.
    67. Pirkėjas siunčia pranešimus pardavėjo nurodytomis susisiekimo priemonėmis.
    68. Taisyklėse sąvoka „raštu“ apima ir elektroninius laiškus.
    XV. Baigiamosios nuostatos
    69. Šios taisyklės sudarytos vadovaujantis LR teisės aktais.
    70. Šių taisyklių pagrindu kylantiems santykiams taikoma LR teisė.
    71. Visi nesutarimai sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami LR įstatymų nustatyta tvarka pagal pardavėjo buveinės vietą.
    Pirkėjas neturi teisės perleisti ar perduoti savo teisių ir įsipareigojimų be pardavėjo rašytinio sutikimo. 

    72. Jei Pirkėjas nėra patenkintas Pardavėjo parengtu ir MalinaShop perduotu atsakymu į jo rašytinę pretenziją, Pirkėjas (fizinis asmuo, vartotojas) gali pateikti savo prašymą ar skundą dėl MalinaShop įsigytos Prekės Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (adresu Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 85 262 67 51, faks. (85) 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt), arba užpildyti prašymo formą EGS platformoje adresu https://ec.europa.eu/odr/.